منتديآت سـ ع ـودي كول
لأنـنـآ نـعـشـقِ التـميز والـِمُـِمَـِيّـزِيْـטּ ويشرفنـآ إنـظمـآمڪ معنـآ فيـﮯ مـنـتـديـآت سعـــودي كـــول |فرفــ ش ــة 1117 |
أثبـت تـوآجُـِدڪ و ڪـטּ مـטּ الـِمُـِمَـِيّـزِيْـטּ ..! لـِڪي تـسـتـطـيـع أن تُـِتْـ ح ـفَـِنَـِـِا [ بـِ موآضيعـڪ ومشارڪاتـڪ معنـِـِـِآ ] [ باْلْـِضَـِغْـِطِ هُـِـِنَـِـِـِاْ ]
منتديآت سـ ع ـودي كول
لأنـنـآ نـعـشـقِ التـميز والـِمُـِمَـِيّـزِيْـטּ ويشرفنـآ إنـظمـآمڪ معنـآ فيـﮯ مـنـتـديـآت سعـــودي كـــول |فرفــ ش ــة 1117 |
أثبـت تـوآجُـِدڪ و ڪـטּ مـטּ الـِمُـِمَـِيّـزِيْـטּ ..! لـِڪي تـسـتـطـيـع أن تُـِتْـ ح ـفَـِنَـِـِا [ بـِ موآضيعـڪ ومشارڪاتـڪ معنـِـِـِآ ] [ باْلْـِضَـِغْـِطِ هُـِـِنَـِـِـِاْ ]
منتديآت سـ ع ـودي كول
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديآت سـ ع ـودي كول

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلالتسجيلدخول
إِدًآرْهـ ؤًمْشِرفًينٍ المْنتًدىَ  يقْدًمُوْنَ لْكًم ُأحلُى الُتٍهانُيْ وًالتبٍريكًاتُ بحُلًولٍ عْيدً الْفطُر
" كل عأم وأنتم بخير "

Hi  مطلوب مًشرفُييٍن الليًُ يقْدَر علٍى الإْشراٍفً والًمٍرآقبهْـ يكًلٍم المدير العام } ..

فرفــ ش ــة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
MØĐÍ
عضو مشآرك} ..
عضو مشآرك} ..
MØĐÍ

ذكر
عدد المشآركآت عدد المشآركآت : 20

فرفــ ش ــة Empty
مُساهمةموضوع: فرفــ ش ــة   فرفــ ش ــة I_icon_minitimeالسبت فبراير 20, 2010 12:01 pm

محشش قطع رأس أخوه وهو نايم...وقعد يضحك ويقول: هيتجنن لما يصحى الصبح وميلقهاش !! ...............ههههههههه

واحد غبى حكموا عليه بالاعدام.. بعد ما علقوه فى المشنقه قعد يشاور ويخبط بأيده ورجليه ففكروه عاوز يقول حاجه مهمه.. ففكوه ونزلوه بسرعه.... فبص لهم وقال: ياجزم كنت هتخنق.....ههههههههههههه

اتنين مساطيل راكبين عربية خبطوا واحد فالسائق بيقول للى جمبه انزل شوفه مات ولا لسه قاله السكران التانى تعالى يمين شوية..أيوه.. شمال شوية.. أطلع لقدام... بس كده مات

ان شاء الله تعـ ج ــبكم ... و
فرفــ ش ــة 464540
badory_13
عضو فعآل} ..
عضو فعآل} ..
badory_13

ذكر
عدد المشآركآت عدد المشآركآت : 101
مزآجي : .

فرفــ ش ــة Empty
مُساهمةموضوع: رد: فرفــ ش ــة   فرفــ ش ــة I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 15, 2010 2:36 am

ههههههههههههههه اكثر وحدة ضحكتني من جد

واحد غبى حكموا عليه بالاعدام.. بعد ما علقوه فى المشنقه قعد يشاور ويخبط بأيده ورجليه ففكروه عاوز يقول حاجه مهمه.. ففكوه ونزلوه بسرعه.... فبص لهم وقال: ياجزم كنت هتخنق.....ههههههههههههه
https://ksa-co0ol.yoo7.com

فرفــ ش ــة
صفحة 1 من اصل 1